Ingyenes e-könyvtár

NYELV: MAGYAR
SZERZŐ: Zsiga Henrik

Leírás:

Balaton bringával leírása "25 túra a Balatonnál. Nem spóroltunk a kilométerekkel: körbebringáztuk a keszthelyi vidéket, a nem alacsony Badacsonyt, a Káli-medencét, s a felvidék megannyi kegyetlen hegyét. Körbetekertük a kelet tájait, és nyurga hurkokra fűztük Somogy falvait. Kerekeztünk autóúton, mezőn, völgyön, levélágyon: bükkön, tölgyön. Került a könyvbe túra elég: pihentető s büntető, némelyik könnyed, másutt majd pereg a könnyed. De nem csak az utakat róttuk! Települések jöttek elénk, szédítettek tornyaikkal, barlangokkal, kishidakkal, nagypiaccal. Teszteltünk temérdek szállodát és éttermet, s szőlőfürtöt, mi itt termett. Jól megnéztünk minden sarkot, múzeumot, állatparkot. Jegyzeteltünk, fotóztunk, eltévedtünk, bolyongtunk. Távokat mértünk, hegynek föl irgalmat kértünk. Aztán hazaértünk. Ha nem csak körbetekerni akarod a tavat, van pár ötletünk. Vidd haza a könyvet, és elő a bringákkal! Irány a Balaton!"

...s eltéréseket az alábbiakban közöljük), valamint a jelen versenykiírás és versenyutasítás az érvényes ... Balaton-kör egy nap alatt - Vezess ... . Bringával a Balaton körül. Kövessen minket. Azok számára, akik szeretnek kerékpározni a Balaton régió egy igazi paradicsom! A Balatoni Bringakörút a Balatont körülölelő, mintegy 210 km hosszú, végig táblával jelölt útvonal, amely részben kerékpárutakon, ... Téli Balaton-kör - minél rosszabb, annál jobb. Mínusz tíz, és fél órája még morgolódtam magamban, hogy nem elég beteg. Fázni jöttünk a Balatonhoz, ... Háznézőben a Balaton körül, bringával. Így válassz ... ... . Mínusz tíz, és fél órája még morgolódtam magamban, hogy nem elég beteg. Fázni jöttünk a Balatonhoz, meg egy nap alatt megkerülni télen is, és most, hogy itt ülünk egy forró kályha előtt, és nézzük, amint Czaki lábujjai hol kékes, hol lilás árnyalatot vesznek fel fagyott állapotukból kiolvadva, meg lehetek elégedve. Fedezd fel bringával a Balaton - felvidék csodás őszi tájait! Veszprémből és Balatonfüredről is lehet indulni! Fontos, hogy ez a túra nem verseny! Az Őszi Túra október 23-án, nemzeti ünnepünkön kerül megrendezésre, egy teljesen egyedülálló lebonyolításban. A Balaton körüli biciklitúra körülbelül 200-210 km hosszú. Közepes felkészültséggel ez a táv 2 nap alatt is teljesíthető, de gyerekkel, sok csomaggal, családi programként érdemes akár 4 napot is rászánni az útra. ... Az új kedvenc: Tisza-tó bringával Tisza-tó kerékpárút térkép Áttekintő térkép ... A Badacsony 200 országúti kerékpáros teljesítménytúra a Balaton második… 2019. szeptember 17. Fedezd fel bringával a Balaton - felvidék csodás őszi tájait! Háznézőben a Balaton körül, bringával. Így válassz nyaralót két keréken! Megosztom. Az egészséges, sportos életmódnál és a környezetvédelemnél rosszabb „divathullámok" sose legyenek! Egy bringás telek- és hétvégiház-vadászat útmutatójával most mi is csatlakozunk a pozitív jelenségekhez, és új trendet ... Tihany felfedezése bringával. Nevének eredete valószínűleg a szláv csend „tiho" szóból ered. A balatoni kerékpárútról kellemes emelkedővel közelíthetjük meg...